Krovininių keltų maršrutai į Suomiją

Suomija neabejotinai yra viena įdomiausių Skandinavijos šalių, o tuo pačiu ir mažiausiai atrasta. Suomiai yra plačiai žinomi kaip dideli pirties mėgėjai. Suomija taip pat yra puikus ežerų ir miškų kraštas. Šiaurės Suomija, žinoma kaip Laplandija, kasmet pritraukianti minias į Kalėdų Senelio namus. Suomija žinoma ir kaip populiariausias keltų maršrutų kelias iš Talino į Helsinkį. Šis maršrutas yra naudingas visiems, pristatantiems ar atsiimantiems prekes iš Lietuvos ar Latvijos.

Kelionė keltu yra greičiausias, patogiausias ir ekonomiškiausias būdas patekti iš Helsinkio į Taliną. Atstumas tarp dviejų sostinių per Suomijos įlanką yra 80 kilometrų, o pats plukdymas trunka iki trijų valandų.

Visą informaciją  apie paskirties vietas, išvykimo laiką ir internetines rezervavimo galimybes, keltų jungčių tvarkaraštį ir kainoraštį, rasite https://www.ferrybookings.lt/lt/patarimai/keltai-i-suomija

Norint užsisakyti vietą kroviniui kelte, reikalinga ši informacija:

  • bendras transporto priemonės ilgis, plotis ir aukštis;
  • transporto priemonės registracijos numeris;
  • krovinio tipas, svoris ir papildoma informacija, pvz., ar reikalinga elektros jungtis;
  • vairuotojų skaičius;
  • kiti galimi matavimo duomenys (per didelių apkrovų atveju);
  • ADR vežimo deklaracija pavojingiems kroviniams.

Keltas Talinas-Helsinkis gali gabenti įvairius krovinius. Tai gali būti tiek prekės ant palečių, tiek lengvieji automobiliai, tiek sunkiasvorė žemės technika, nes kroviniai suskirstomi į skirtingas, standartinių ir pavojingų krovinių kategorijas, todėl pavojus niekam negresia.

Tinkamos transporto priemonės pasirinkimo pagrindas pagrįstas visa krovinio specifikacija. Visų pirma verta atkreipti dėmesį į dokumentuose esančių duomenų tikslumą. Nepateikus kai kurių, atrodytų, nereikšmingų detalių, gali būti ne tik sunku, bet net ir neįmanoma gabenti kai kurių krovinių. Pvz., trūksta informacijos apie atramos taškus ar svorio centrus. Pakartotinai pamirštamos smulkios detalės gali sukelti nemalonią staigmeną pačiame įgyvendinime.

Rekomenduojame

Atsitiktinės naujienos