Raumenų jėgą verta stiprinti kiekvienam

Raumenų jėga ir ištvermė yra svarbios kūno gebėjimui judėti, pakelti daiktus ir sklandžiai atlikti kasdienės veiklos darbus. Stiprumo treniruotės, arba taip pat žinomos kaip svorio arba pasipriešinimo treniruotės yra skirtos raumenų jėgai padidinti. Tad kokie yra pagrindiniai tokių treniruočių privalumai?

Geros raumenų jėgos ir ištvermės privalumai

Raumenų jėga ir ištvermė yra svarbios dėl daugelio priežasčių:

  • Padidina sugebėjimą be vargo atlikti sunkesnes, daugiau jėgų reikalaujančias veiklas, tokias kaip dėžių nešiojimas;
  • Sumažina įvairių traumų riziką;
  • Padeda išlaikyti sveiką kūno svorį;
  • Padeda išvengti griaučių ir raumenų sistemos sutrikimų ateityje;
  • Pagerina savijautą ir padidina pasitikėjimą savimi;
  • Suteikia gerų emocijų;
  • Suteikia galimybę į savo mankštos programą įtraukti naujų, sudėtingesnių ir didesnio fizinio pasiruošimo reikalaujančių pratimų.

Ištvermės ir raumenų jėgos gerinimas

Yra daugybė būdų, kaip pagerinti raumenų jėgą ir ištvermę. Sporto klubas yra puiki vieta pradėti savo treniruotes. Raumenų jėgos didinimo pratimai apima raumens arba raumenų grupės darbą prieš pasipriešinimą, siekiant padidinti jėgą ir galią.

Pasipriešinimo pratimai gali apimti:

  • Darbą su specialiomis kineziterapijos priemonėmis, pavyzdžiui medicininiais kamuoliukais ar svarmenimis;
  • Pratimus, su specialiomis, skirtingo stiprumo pasipriešinimo juostomis;
  • Savo kūno, kaip svorio naudojimą pratimų metu.

Tyrimai užfiksavo daugybę jėgos treniruočių sveikatingumo pranašumų, įskaitant, jog tai padeda žmonėms, kurie serga kai kuriomis lėtinėmis ligomis valdyti savo būklę. Sergant artritu treniruotės gali būti tokios pat veiksmingos, kaip ir vaistai, skirti sumažinti artrito skausmą. Taip pat cukriniu diabetu sergantiems žmonėms, jėgos treniruotės, kartu su kitais sveiko gyvenimo būdo pokyčiais gali padėti pagerinti gliukozės kontrolę. Taip pat jėgos treniruotės padeda pagerinti medžiagų apykaitą, o tai tuo pačiu padės padidinti produktyvumą visos dienos eigoje.

Rekomenduojame

Atsitiktinės naujienos